6 Mayıs 2010 Perşembe

Eşleştir bakalım xD


İlk önce doğduğunuz ayı,sonra günü sonra isminizin baş harfini bulun karşısında bulunan cümleyi buraya yaz . (sirayla yaz)

biraz gülelim :D




Ocak) Ben ingilizce ögretmenimle

Subat)Ben bi kac kizla/erkekle

Mart)Ben Michael Jacksonla


Nisan)En iyi arkadasimla

Mayis)Ben ev hayvanimla

Haziran)Ben mathematik ögretmenimle

Temmuz)Ben Tarkanla

Agustos)Ben bizim sokagin cöpcüsüyle

Eylül)Ben bi Essekle

Ekim)Ben bir Erkek/kiz p*rnocusuyla

Kasim)Ben mahallenin en cirkin kiziyla/Erkegiyle

Aralik)Ben bir Sapikla

----

1.evlenmeye karar verdim

2.toletimi yapdim

3.party yapdim

4.sarhosdum

5.hayvanlari kovaladim

6.domuz yedim

7.yatdim

8.kusdum

9.dört hafda deliler hastanesinde kaldim

10.intahar etmeye calisdim

11.cocuklar gibi barbilerle oynadim

12.dereye düsdüm

13.ic camasirimizi degisdirdim

14.essegin üstüne bindim

15.inek sagdim

16.agaca carpdim

17köpek yemegi yedim

18.dördüncü katdan atladim

19.p * r n o bakdim

20.seviştim

21.annem dedi diye

22.osurdum

23.kertenkele yedim

24.disarda ciplak gezdim

25..cöp topladim

26.hirsizlik yapdim

27.cocuk getirdim

28.atcilik oynadim

29.hap icdim

30.okulu yakdim

31.tartisdim

---

A.para icin

B.bir ayıdan öpücük için

C.cünki bi oyunu kaybetdim

ç.ve bütün r10 gördü

D.ve ikiz getirdim

E.annem dedi diye

F.odami temizlememk icin

G.yapmasaydim uzaya yollicaklardi

H.dedem zorladi

I.yapmasaydim polisler ceza vercekdi

J.ama herkezin önünde

K.zaten istiyodum

L.ayy gine yapmak istiyom

M.ve hayallerim gercek oldu

N. ama kalb krizinden gitcekdim

O.eskiden hep öyle yapilirmis

P.utanmadim vallah

R.korkudan altima yapdim

S.cünki ninem sinifda kalirim yoksa dedi

ş.ve rahatladim

T.cünki sevgilim istedi

U.cünki babamin tanidigi oldugu icin

Ü.hayvanlari sevdigim icin

V.cünki bugün bayram

W.hastaliga iyi gelirmis gecen gün duydum

X.cünki dogum günü hediyemdi

Y.asqimla aram düzelir diye

Z.bu bloga en son yazan istedi diye

Alıntı

0 yorum:

Etiketler

2010 kpss (1) akıl okuyan bilgisayar (1) anaa (1) ayhan taş ile röportaj (1) başarılı olmak (1) baykalın chpden istifası (1) baykalın istifası (1) baykalın son sözleri (1) bilgisayarla akıl okuma (1) confucius kimdir? (1) çok güzel hareketler bunlar (1) çok tuhaf (1) deniz baykalın istifa konuşması (1) Eğlence - (1) enstrümantal müzik (1) Enstrümantal Müzikler - (1) Enteresanlar - (1) Felsefe - (1) geyiksel (1) gmail almak (1) gmail hesabı oluşturmak (1) gmail nasıl alınır? (1) göz alınan darbeler (1) göz morarması (1) göze yumrukla vurulması (1) harekete geçin (1) havuçlu anne (1) hıçkırığın açıklaması (1) hıçkırık nasıl geçer (1) hıçkırık tutunca ne yapmalıyız (1) hıçkırıkın açıklaması (1) hıyarlı baba (1) ilginç bitki (1) insan neden ağlar? (1) İnternet - (1) kava kava (1) kawa kawa (1) Kişisel Gelişim - (1) komik ufak oyunlar eğlenceler (1) konfüçyüs kimdir? (1) konfüçyüs neyin nesi? (1) kpss sınavı (1) kpss tarihi (1) mahşer cümbüş röportaj ayhan taş röportaj (1) mahşeri cümbüş röportaj (1) meditasyon müzikleri (1) nasıl başarılı olabilirim? (1) neden ağlarız? (1) neden başarısız oluyorum? (1) neden hıçkırırız (1) niçin ağlarız? (1) paranoya (1) paranoya hakkında (1) paranoya nedir (1) piper methysticum (1) Psikoloji - (2) Sağlık - (2) Sınavlar - (1) Siyaset - (1) sözsüz müzikler (1) şaşırtan bilgiler (1) Şifalı Bitkiler - (1) Teknoloji - (1) Tiyatro - (2) tiyatro metinleri (1) tuhaf şeyler (1) zihin okuyan bilgisayar (1)
Albümler İndir

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP